Monday, January 7, 2008

New year, new job!

So.. Ms. Youthclubleader Live Sørlie Jørgensen speaking! Forøvrig har jeg Rise Against på øra, jeg har akkurat vært på joggetur da snøværet svikta og jeg endte opp med å ikke få dratt på skitur allikevel, og jeg har begynt med nye fag på skolen siden sist. Siden jeg ikke har skrevet her siden sommerferien, så må det jo kanskje nevnes at jeg har prøvd å fylle hodet med feministiske tankegods siden sist - med stor suksess! Jeg synes å endelig være motivert for å gå på skole, i alle fall mye mer enn i fjor (noe denne bloggen bærer tydelig preg av) og jeg trives i grunn som plommen i egget.

Bare for å spole tilbake et par linjer, jeg har fått ny jobb! Jeg skal begynne som leder på ungdomsklubben på Nesodden, og jeg gleder meg som et lite barn! Haha, den der var kanskje en smule paradoksal, men det er vel uansett beskrivende nok. Å jobbe med folk som kun er et par år yngre enn meg, og som kanskje er like lost som jeg var på den alderen - jeg gleder meg til å se utvikling og forhåpentligvis også kunne gi dem inntrykk og minner for ettertiden slik klubbarbeiderne i sin tid gjorde for meg. When I come to think of it... det er helt motsatt psykologi av hva jeg husker var "greia" når jeg selv gikk på ungdomsskolen. Det helt store var da å begynne i 10. klasse, fordi du da hadde "rett til" å være jævlig mot de som var yngre. Det hører også med til historien at jeg aldri egentlig utbyrdet den fantasien, om man ser bort ifra at en gutt som het Marius fikk se bunnen av søppelbøtta on my accord. I still feel bad about that.

Anyway, håper å kunne oppdatere litt oftere her, jeg føler det er på sin plass. Godt nytt år, folkens!


Meg og Helene 1. desember 2007


Meg, Patrick og Helene på nyttårsaften - se! Håret er borte! I miss the fringe though... :(

No comments: