Saturday, January 12, 2008

Dåååli'!

Yepyepyep! Lørdag idag, og jeg fant ut at jeg skulle være litt aktiv og gjøre noe nyttig. Så jeg endte opp med å lage plakaten for VinterRock, rockearrangementet som skal være på Tangenåsen Fritidsklubb om to uker. Yepyepyep, fredag 25. januar bør man innfinne seg.

I tillegg til det har jeg vært på kino og kasta bort 85 spenn på den mest ubrukelige filmen jeg kan huske å ha sett på laaange tider. Makan til dårlig manus, dårlig og ikke minst uoriginal idémessig, elendig skuespill, klisjéfylt og ikke minst grotesk film skal du lete lenge etter. Det skulle liksom være en skrekkfilm, men det eneste som egentlig var skummelt, var at de fire som satt rett foran meg og Annette på kinoen hoppa i setet når det kom et (veldig forutsigbart) smell. Så boikott norsk skrekkfilm- og for all del IKKE se Rovdyr! Se heller Villmark om igjen. Virkelig.

Så, siden det er natt til søndag og jeg er dritsliten - her er nok et visdomsord fra dassavlukkene på HF-fakultetet:

" 'Jeg tenker, altså er jeg' Nei, Descartes! Du tenker, altså vet du at det finnes tanker! Ex-phil assa..."

No comments: