Monday, February 26, 2007

Stress, meeen...

.. det er lov å le litt innimellom! Jeg har nylig fått litt kjeft fra flere hold fordi jeg ikke har oppdatert på en stund. Det er en helt naturlig og logisk forklaring på det - det har rett og slett ikke skjedd så mye! Jeg sliter meg igjennom pensum for å levere oppgave 1. mars, og det tar omtrent livet av meg. Allikevel, ingenting er så galt at det ikke er godt for noe. På lørdag endte jeg på spontanfylla med Anette, hvilket resulterte i en helt grusom hodepine. Det var dog verdt det. Hæhæ, mener du fortsatt jeg er beibs, Kjetil? Haha, jeg elsker fylleprat.

Uansett,min kjære Helene sendte meg noen bilder fra den spontane innflytningsfesten vi hadde da Maren flytta tilbare til Nesodden den 21. januar. Jeg har ikke fått dem før nå, men presenterer herved "Norways biggest retardparty - severly documented by Helene "Arnie" Sexrud". Enjoii.


Jeg må forresten bare tilføye at tennene våre ikke er så gule.. Det er bare mobilkameraet til Helene som fucker opp!

No comments: