Sunday, January 28, 2007

Zero "zero headaches"....

Jaaa, lørdagskveld er utekveld i Trondheim, og min venn Kjetil skulle feire bursdag! De skulle vise seg å bli en lang kveld med mange grupperinger og steder. Det var en artig forandring å havne på et vorspiel, for så å innse at alle har samme hårfarge og klesstil som deg. Svart, svart, svart + en dæsj nagler. Herlig!

Så, okei, kort oppsummert. Vors med de svarthårede rockerne, Storås (hvor jeg ikke kom inn, supahdupah, elsker sære dørvakter som faktisk ser at jeg er tre måneder for liten), privatfest med de langhårede rockerne, tur på Savoy (hvor det er 24- års aldersgrense, DER kommer jeg inn!!) med nesten gratis drinker, meget drita, Ida og Anine på 3B, møtte Anette igjen, spiste pølse, krasja hos Anine og typen. BIG headache this morning.. Ammagaad, jeg trodde jeg skulle dø på et visst tidspunkt i morges.


Anyway.. Why not have BIG nights out, and ZERO hangovers? Why not have girlfriends and zero "we need to talk"? Aah, om det hadde vært tilfellet, hadde verden vært et godt sted å leve. Jeg mener, krig, fred, religion og politikk og sånn...


No comments: