Wednesday, January 24, 2007

En heelt vanlig onsdag...

Har du noen gang opplevd at det er så kaldt, og blåser fra en kant, så kaldt at du faktisk fryser på selve øyet? Jeg vil tørre å påstå at det er en rimelig sær opplevelse, og det er også første gangen jeg har opplevd det. Gid det aldri måtte skje igjen.

Og ellers så... TV’en surrer i bakgrunnen, Tønes synger om malerier som må henges opp, og tuppervareselskap som aldri tar slutt, og jeg sitter med en følelse av at jeg nå har mer innsikt i det å være mann. Hva nå enn det måtte bety, jeg lurer jo til enhver tid på hva de tenker og hvordan de tenker. Kyle sier jeg bare må slutte å tenke. Jeg vurderer det, virker som han har rett.

I tillegg vet jeg at Muhammad ble født rundt ca 570, og at det muslimske ”år null” er år 622 etter kristen og gregoriansk tidsregning, da Muhammad inntok Medina med sine muslimske følgesvenner. Jeg sitter og synger Morten Abel av full hals, gleder meg til å dra på forelesning imorra, og min venninne er på sykehuset for å føde. Det er en rar verden.

Ja, og her er et gammelt bilde jeg fant. Hihi.. I’m looking forward to go to Oslo again!


No comments: