Thursday, September 18, 2008

Kjeft

Jeg har fått kjeft. Ikke sånn drikke-Kjeft som vi fikk når vi var små, men kjeft, kjeft av Camilla for ikke å oppdatere bloggen min så ofte. Og hun har selvfølgelig helt rett. Jeg må bare innrømme at jeg nå om dagen har så altfor lite tid til å undres over verdenen for så å dele det med andre på mitt lille fristed i verdensveven.

H-o-w-e-v-e-r. Det har jo skjedd morsomme ting siden sist, siste innlegget var et desperat ikke-røyker-innlegg. Får jeg si at nå er det faktisk en måed, ja, 4 uker, eller 31 dager, eller 744 timer eller 44 640 minutter siden jeg var en røyker. Kreftpinnens tid er over! Det er jo fantastisk! Prøvde å snuse her i forgårs, og det var heller ikke digg, for å si det sånn. Så, jeg er en ikke-røyker! Det er jo i bunn og grunn fascinerende.

Siste helg var også veldig morsom, ihvertfall nå i ettertid. Kikkan og gjengen hans arrangerte Garagefestival, og jeg tok bilder - som vanlig. Om du vil se de, ligger de på min facebookprofil ( >_< )eller på www.garagefestival.no. Snasne greier.

Men, ihvertfall! Siden jeg har flytta, jobba tre jobber OG gått på skole den siste tiden, og på toppen av det hele hatt problemer med å sove, var jeg mildt sagt sliten når jeg dukka opp der, tre timer for sen, for å ta bilder. Det ble uansett ganske artig, selv om det begynner å dra seg til utover de sene nattetimer. Enda godt man faktisk har gode band til å underholde seg! Det må faktisk sies at jeg var mest imponert over Passion of Abstract og Synergy, som hadde sitt første knallshow på evigheter. I tillegg fikk jeg det sterkt etterlengtede bildet av Messie som spiller gitar.. Haha. Se under, you'll catch my drift. (eller her: http://www.garagefestival.no/OldPicture/2008/live/index.html)

Okei, nå er det kun kort tid til jeg MÅ være på skolen, så jeg tror jeg skal hoppe i dusjen. Forhåpentligvis er det ikke like lenge til neste gang. ;)



*sqirt*














Erik lager de
feteste riffene.









Og Messie og meg!

No comments: